Alla inlägg den 28 mars 2009

Av nicke - 28 mars 2009 20:27

Du betyder ingenting. 


alla jävla rykten o så stämmer skiten allt var sant.


Så brinn historia brinn!


Av nicke - 28 mars 2009 14:33

Om man funderar och analyserar folks sätt vara tänka och att vara, så kan man bli spritt språngande tokig på dem har jag insett.


En sk. vän till mig, säger vissa saker till mig, som vän litar jag blindt på det personen sagt, för att senare, redan samma kväll eller dagen därpå inse att fan, där grusades allt jag trodde på, för det som sagts, var självklart bara lögn.


Varför ljuger folk om hysteriskt onödiga saker? varför inte bara köra med öppna kort istället? En vän ljuger inte i onödan, och ska man tvunget ljuga, då kan man ljuga om något som är hållbart också, inte sådant som kommer fram direkt att det var skitsnack. eller hur?


Sedan vad är det här för bullshit med 'earth hour' som halva jorden tydligen ska pyssla med ikväll? Det finns inte en chans att jag skulle gå o släcka alla mina lampor för o skicka ett meddelande till de som bestämmer i världen, till vilken nytta? det kommer endå inte bli några förändringar fattar ni väll?

Nej tvärtom borde jag skaffa en stor fet stroboskop och placera på balkongen, dunka tvärtung industrial och skrika ut o berätta hur fjolliga folk är som går på något nån liten grön, säkerligen greenpeace aktivist hittat på.


Världen kommer gå under förr eller senare iallafall, tillsdess, lev & må bra och ha så kul du kan! 


Kvällen då? Måste iväg och träffa Kim en snabbis, hans dator är reparerad, sedan med rask takt hem igen för att förkröka, sedan vart man tar vägen, om man ens tar vägen någonstans, så blir det väll standard, anchor,harry b james eller kanske kollar in där där spelningen som ska vara på Lidingö, nära och bra, och förhoppningsvis underhållande, who knows?


 får se hur den här dagen och kvällen utvecklar sig helt enkelt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards