Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

Blödig, jag? oh ja!

Av nicke - 23 mars 2009 13:02

När jag skulle ut 3e promenaden med hunden jag passat sedan igår, så kom S. upp med den hissen jag skulle ned med, där hade hon sin sötnos diva, och eftersom chelsea och diva levt ihop under ett år, så tycker dom ju jättemkt om varandra, och S. åkte vidare upp med hissen efter deras promenad, när hissen kom ner blev chelsea som tokig, det doftade ju diva i hela hissen, hela porten, och väl ute gick hon bara och letade efter diva, och såg så jäkla ledsen ut som inte hittade henne :(


Fan S. vore så trevligt om vi hade kunnat prata och kanske ta en långpromenad med voffarna. Inte bara jag som saknar dig, även 1st amstaff saknar dig och diva massvis uppenbarligen..


 Idag är en jobbig räkningsbetalningsdag och en dryg skitdag i övrigt. Ge mig något att glädjas över!


peace out. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nicke - 28 mars 2009 20:27

Du betyder ingenting.    alla jävla rykten o så stämmer skiten allt var sant.   Så brinn historia brinn!   ...

Av nicke - 28 mars 2009 14:33

Om man funderar och analyserar folks sätt vara tänka och att vara, så kan man bli spritt språngande tokig på dem har jag insett.   En sk. vän till mig, säger vissa saker till mig, som vän litar jag blindt på det personen sagt, för att senare, redan s...

Av nicke - 27 mars 2009 17:28

Igårkväll var jag inte alls triggad på utgång eller alkoholkonsumtion, men runt 18-19 hörde daria av sig med sitt "vad händer ikväll?" Då kunde jag ju inte låta bli att bli sugen, hon tog en taxi hit och vi satt o förkrökade och lyssnade på underbar ...

Av nicke - 24 mars 2009 20:26

Igårkväll var jag med Daria & Co på Hardrock Cafe och drak bira + käkade lite, sedan drog vi till Anchor och ölade vidare, det var en riktigt intressant kväll, Mest gapskratt gav dock darias killpolare, han var ju hur klockren som helst, han tänkte j...

Av nicke - 23 mars 2009 02:32

Det fanns faktiskt dagar då jag hatade allt som rörde dig, men aldrig dig som person, det fanns många saker du valde och sätt du uttryckte dig på, som jag föraktade, men jag föraktade aldrig dig. Jag såg så mycket fram mot att vi skulle bli bra vänne...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards