Alla inlägg den 27 mars 2009

Av nicke - 27 mars 2009 17:28

Igårkväll var jag inte alls triggad på utgång eller alkoholkonsumtion, men runt 18-19 hörde daria av sig med sitt "vad händer ikväll?"

Då kunde jag ju inte låta bli att bli sugen, hon tog en taxi hit och vi satt o förkrökade och lyssnade på underbar musik o snackade lite skit, tyvärr störde nog slipknot dunkandet emelie lite som skulle sova för att gå upp och jobba tidigt imorse, så det fick vi båda nog lite dåligt samvete över, vid 23 tiden redan kom vår taxi och hämtade oss, varpå vi plockade upp 2 personer till på vägen mot Pub Anchor. Väl där hittade vi ganska snabbt ett ledigt bord, vilket förvånade mig ganska hårt då vi typ alltid brukar va där så sent annars att vi får plågas stående tills ngt bord blir ledigt, men igår gick det faktiskt relativt snabbt, vilket var asskönt. 
Runt 01.30 fick vi ett ryck o kom på att det var ju f-n Bandit fest på Harry B, så det bar av dit i en jäkla fart, väl där inne så pumpade det faktiskt otroligt nog riktigt bra musik och jag och även daria verkar det som kände oss ganska tillfreds, När y'all want a single med korn spelades blev man ju lyrisk om man säger så!


Det var en mkt bra kväll, vi skildes åt strax efter 03.00 eller något gissar jag på, sedan när jag minst anade det stod jag inne på Statoil i Torsvik med en äcklig mosbricka med gurkmajonäs och fattade inte riktigt hur fan jag hade kommit dit, men skitsamma, jag kom ju fram iallafall! :P


Idag hoppas jag att jag gjorde någon lite glad på eftermiddagen, du är lätt värd det, 100 gånger om.


Vad händer då idag/ikväll? You tell me? - jag har inte en susning, sara snackade om att komma upp från Eskilstuna, men vi får la se hur det blir med den saken antar jag.

Och ärligt talat så hoppas jag faktiskt Daria hör av sig senare, inte för jag har direkt råd o gå ut, men vi har ju uppenbarligen skoj ihop, så why not?


Pratat med Bella i telen idag också, hon var på Diablo tattoo och hade tydligen kommit fram exakt till hur hennes gaddning ska se ut, det glädjer mig faktiskt :-)


I helgen ska christian flytta till hökarängen också, ska bli skoj att se deras nya lägenhet förhoppningsvis nästa vecka eller något i guess.


Jag tycker någon ska underhålla mig faktiskt, jag har faktiskt lite tråkigt just nu!


Sedan så är jag hundvakt för stunden åt Chelsea också, Hon är hunden jag skrivit om innan i bloggen, en riktigt fjärt är hon, så otroligt snäll och go.

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards