Alla inlägg den 24 mars 2009

Av nicke - 24 mars 2009 20:26

Igårkväll var jag med Daria & Co på Hardrock Cafe och drak bira + käkade lite, sedan drog vi till Anchor och ölade vidare, det var en riktigt intressant kväll,

Mest gapskratt gav dock darias killpolare, han var ju hur klockren som helst, han tänkte ju precis som jag gör. Han berättade om att hans KK var nog den äckligaste o vidrigaste människa som finns, men! hon har skön fitta, därför är dom KK - det e ju ganska logiskt, right? i min värld var det han sa faktiskt sundt förnuft, är nån go o knulla med, så gör man det. Vem fan bryr sig om vem personen är eller vilken relation man har med personen?

Inte jag iaf.

 Jag åkte dock hem väldigt tidigt, typ 01.30 eller något, ville vakna upp och må bra istället för att vakna med en baksmälla liksom.

Pratade i tele med Bella under hemresan och det var nog faktiskt ganska behövligt tror jag.


Idag drog en polare och jag in till Stan och sprang runt lite, fick tag på den nylanserade Sony Ericsson W715 Walkman mobilen:

 Har ju redan en Sony Ericsson C905, så en av dessa måste säljas ganska omgående för att få ekonomin att inte hata mig alltför mycket, W715 har kickass mp3 spelare o underbart ljud, iphone's ljud låter som piss i jämförelse tillochmed. men å andra sidan har C905 en otroligt bra 8.1Mpixel kamera med xenon blixt, vilket inte W715 har..  Vilka jävla i-lands problem jag har va? :) Sedan i eftermiddags var jag förbi vid House of pain och hälsade på christian och snackade lite tatuerings shit, mkt trevligt och käkade en sen lunch på Crave dessutom. Hajjar inte hur polaren lyckades trycka in en trippelburger i sin käft, men well, är man hungrig så är man? uppenbarligen! Veckan i övrigt då? blir o umgås med lite folk misstänker jag, och kanske en fest ute i salem som bella pratade om, om jag inte misstar mig? vore sweet iallafall.  Nu sitter jag och lyssnar på Shakira, det är lite annorlunda för o vara jag. Piss off, nu ska jag glo på tv!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards